Naši mezi nejlepšími
vydáno 20. 2. 2014, text hell, foto MotoGP
Až na jednu výjimku jezdci zajeli kvůli zlepšenému počasí své nejrychlejší časy ve druhém a třetím dni testování třídy Moto3 v Jerezu. Nejlépe zajeté kolo okruhu Alexe Rinse 1:46.660 z kvalifikace 2013 překonalo během třídenního testování hned sedm pilotů. A nás může těšit, že jsou mezi nimi oba naši zástupci v této třídě. Druhého nejlepšího absolutního času dosáhl během třetího dne testování Jakub Kornfeil, čtvrtý nejlepší čas si ve druhém dni testování zajistil Karel Hanika. Ten se dostal pod 1 minutu 47 sekund i v závěrečném dni testování. Jak je vidět, oběma jezdcům nové špičkové týmy a motocykly KTM sedí, a nezbývá doufat, že to bude i nadále pokračovat.
Kombinované časy tří dnů ve třídě Moto3:
1. Jack MILLER (AUS, Red Bull KTM Ajo, KTM) 1:46.046 (3/3)
2. Jakub KORNFEIL (Team Calvo, KTM) 1:46.256, +0.210 (3/2)
3. Niccolo ANTONELLI (I, Junior Team GO&FUN Moto3, KTM) 1:46.452, +0.406 (3/3)
4. Karel HANIKA (Red Bull KTM Ajo, KTM), 1:46.645, +0.599 (2/3)
5. Danny KENT (GB, Husqvarna Factory Racing, Husqvarna) 1:46.646, +0.600 (2/3)
6. Romano FENATI (I, Team Sky VR46, KTM) 1:46.650, +0.604 (2/3)
7. Niklas AJO (FIN, Husqvarna Factoy Racing, Husqvarna) 1:46.658, +0.612 (3/3)
8. Francesco BAGNAIA (I, Team Sky VR46, KTM) 1:46.674, +0.628 (2/1)
9. Alex MARQUEZ (E, Estrella Galicia 0,0, Honda) 1:46.882, +0.836 (2/3)
10. Isaac VINALES (E, Team Calvo, KTM) 1:46.899, +0.853 (2/3)
11. Efren VAZQUEZ (E, Saxoprint-RTG, Honda) 1:46.899, +0.853 (2/2)
12. Livio LOI (B, Marc VDS Racing Team, Kalex – KTM) 1:46.906, +0.860 (3/3)
13. Miguel OLIVEIRA (P, Mahindra Racing, Mahindra) 1:46.909, +0.863 (3/1)
14. Fabio QUARTARARO (F, Estrella Galicia 0.0, Honda) 1:46.965, +0.919 (2/1)
15. Juanfran GUEVARA (E, Mapfre Aspar Team Moto3, Kalex – KTM) 1:47.049, +1.003 (2/3)
16. Philipp OETTL (D, Interwetten Paddock Moto3, Kalex – KTM) 1:47.174, +1.128 (2/3)
17. John McPHEE (GB, Saxoprint-RTG, Honda) 1:47.592, +1.546 (3/3)
18. Eric GRANADO (BRA, Team Calvo, KTM) 1:47.639, +1.593 (3/1)
19. Brad BINDER (ZA, Ambrogio Racing, Mahindra) 1:47.688, +1.642 (3/2)
20. Zulfahmi KHAIRUDDIN (MAL, Onfetta-Air Asia, Honda) 1:47.777, +1.731 (3/3)
21. Arthur SISSIS (AUS, Mahindra Racing, Mahindra) 1:47.854, +1.808 (3/2)
22. Alessandro TONUCCI (I, CIP Moto3, Mahindra) 1:47.913, +1.867 (2/3)
23. Enea BASTIANINI (I, Junior Team GO&FUN Moto3, KTM) 1:47.917, +1.871 (3/2)
24. Ana CARRASCO (E, RW Racing GP, Kalex – KTM) 1:48.155, +2.109 (2/2)
25. Hafiq AZMI (MAL, SIC-Ajo, KTM) 1:48.551, +2.505 (2/2)
26. Scott DEROUE (NL, RW Racing GP, Kalex – KTM) 1:48.725, +2.679 (2/2)
27. Matteo FERRARI (I, San Carlo Team Italia, Mahindra) 1:48.831, +2.785 (2/2)
28. Alexis MASBOU (F, Ongetta-Rivacold, Honda) 1:48.873, +2.827 (3/2)
29. Bryan SHOUTEN (NL, CIP Moto3, Mahindra) 1:48.983, +2.937 (2/3)
30. Luca GRUNWALD (D, Kiefer Racing, Kalex – KTM) 1:49.002, +2.956 (2/3)
31. Gabriel RAMOS (VEN, Kiefer Racing, Kalex – KTM) 1:49.234, +3.188 (2/1)
32. Jules DANILO (F, Ambrogio Racing, Mahindra) 1:49.625, +3.579 (1/3)
33. Andrea LOCATELLI (I, San Carlo Team Italia, Mahindra) 1:49.748, +3.702 (3/3)
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 9/2024
Hlásíme se po prázdninách zpět do
služby! Uteklo to jako voda, ale nevadí, už jsme se do práce těšili. I když
spíš bychom měli napsat, že jsme se těšili zpátky do redakce, protože díky
tomu, že je pro nás ta práce zároveň tím největším koníčkem, v podstatě vlastně
nikdy nekončí, ani o dovolené...ale dost úvah, mrkněte, co jsme si pro vás do
aktuálního Motorbike připravili. Není toho málo a jako už...
-
Motorbike 7-8/2024
Začínají prázdniny a abyste se po
večerech nebo za špatného počasí nenudili, je zde pro vás letní dvojčíslo
Motorbike. A pořádně vypasené, má totiž 154 stran! Co na nich najdete?
Samozřejmě testy (více než patnácti strojů, od cestovních endur přes klasiku až
po sportovní motorky a čtyřkolky), reportáže
z motorkářských akcí a motosportu, nechybí ani cestopis...no, prostě
jsme se jako vždy sna...
-
Kompletní průvodce motocyklovými výfuky: od sportovních po turistické
Výběr správného
výfukového systému může významně ovlivnit výkon, zvuk a estetiku motocyklu.
Existuje široká škála výfuků vhodných pro různé styly jízdy, od sportovních
emocí po pohodlí turistických cest. Zde je váš průvodce výběrem ideálního
výfuku pro váš motocykl.1. Sportovní výfuky
Sportovní výfuky jsou
navrženy s cílem maximalizovat výkon motoru. Obvykle jsou lehčí než standardní
modely, což z...
-
Motorbike 6/2024
Říká se, že čas utíká dvakrát rychleji, pokud děláte něco,
co vás baví. A to můžeme jen potvrdit – týdny, které od sebe dělí jednotlivá
vydání Motorbike, vždy utečou jak voda. A sezóně jak voda v horské bystřině, testovací
motorky se v redakční garáži střídají bleskurychlým tempem, o víkendech je
spousta akcí a závodů a pokud tím žijete tak, jako my a nechcete o nic přijít,
najednou je tu konec se...
-
Motorbike 5/2024
Květnové vydání Motorbike vzniká samozřejmě již v dubnu a
letos se počasí opravdu vyřádilo – chvíli vedro, chvíli zima, prostě to pravé
aprílové. Přesto, abychom dodrželi každoroční tradici, jsme jezdili jak o život
a tak najdete i letos v Motorbike č. 5, co se týká testů, téměř jen samé
novinky. A k tomu jako obvykle i spoustu dalšího, od aktualit až po reportáže z
motosportu. Přejeme příjem...