Oranžová továrna na okruhovou radost
vydáno 17. 6. 2014, text jr, sal, foto Vladimír Rejda
Přijde vám kombinace 38 koní a široké rychlé brněnské trati praštěná? Zdaleka ne tolik, jak byly praštěné podmínky, v nichž tenhle test vznikl. V úterý, kdy máme uzávěrku novin a Honzis má spoustu práce s psaním aktualit, mu ráno zavolal Viktor Balázs z KTM, že se v Brně koná speciální ochutnávka závodních ercéček v rámci okruhového dvoudne KTM TNT, na kterou byli pozváni jen tři novináři z našeho regionu. A že jeden z nich odřekl účast, tak jestli by Honzis přijel, když to má do Brna jen sto kilometrů.
"Řeknu vám, takhle rychle jsem aktuality v životě neměl napsané, doma jsem na sebe hodil, co jsem našel (patnáct let starý páteřák, jakýsi pochybný nákrčník, goretexové turistické boty, které byly v třicetistupňovém okruhovém vedru fakt super, holt půlka mé výstroje byla zrovna v pražské redakci…), roztlačil manželčino CBR, neboť akumulátor již definitivně vydal svou poslední ampéru, a o půl čtvrté stál před boxy. „Dělej, nesundávej si ani helmu, rovnou jedeš, ještě pár kol v téhle jízdě dáš! Jednička nahoru, zbytek dolů, tak mazej! “ Do večera jsem stihl ještě další dvě kompletní jízdy a lidi, jak já se vyblbnul… Na Masecu s motorkou o výkonu 38 koní! ", takhle popsal Honzis svůj rychlý odjezd z domu a příjezd do Brna na okruh.
Co myslíte, udolal Honzis s RC 390 na trati jednu RC8? A proč ho kluk na 70koňovém Dukovi pustil v posledním kole před sebe? Honzovy zážitky z okruhu i pocity z jízdy, a také detailní popis RC 390 Cup, to vše najdete v ČMN 13/2014, které vychází 26. června.