Nürburgring - 1. kvalifikace SST600 a SST1000

vydáno 2. 9. 2011, text Jiří Nykodým, foto FIM

SST 1000
První kvalifikaci litrových stocků na německém Nürburgringu opanoval Ital Davide Giugliano na motocyklu Ducati týmu Althea, když zaznamenal nejrychlejší čas 2:16,550 s. Druhé místo obsadil jeho krajan Marco Bussolotti na Kawasaki se ztrátou půl sekundy. Následoval na třetí příčce Ital Lorenzo Baroni na Ducati, čtvrté místo patří Keithu Farmerovi s Kawasaki a první pětku uzavřel Andrea Antonelli v sedle Hondy.

Výsledky:
1. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 2'16.550
2. Marco Bussolotti (Pedercini Team) Kawasaki ZX-10R 2'17.078
3. Lorenzo Baroni (Althea Racing) Ducati 1098R 2'18.231
4. Keith Farmer (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 2'18.343
5. Andrea Antonelli (Team Lorini) Honda CBR1000RR 2'19.090
6. Sheridan Morais (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-10R 2'19.211
7. Danilo Petrucci (Barni Racing Team) Ducati 1098R 2'19.217
8. Christoffer Bergman (BWG Racing Kawasaki) Kawasaki ZX-10R 2'19.303
9. Lorenzo Zanetti (BMW Motorrad Italia Superstock) BMW S1000 RR 2'20.499
10. Roy Ten Napel (Domburg Racing) Honda CBR1000RR 2'20.609
11. Kieran Clarke (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR1000RR 2'20.633
12. Markus Reiterberger (Garnier Alpha Racing Team) BMW S1000 RR 2'20.747
13. Ferruccio Lamborghini (Ten Kate Junior Team) Honda CBR1000RR 2'20.932
14. Eddi La Marra (Team Lorini) Honda CBR1000RR 2'20.942
15. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia Superstock) BMW S1000 RR 2'21.481
16. Jeremy Guarnoni (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R1 2'21.523
17. Niccolo Rosso (Goeleven) Kawasaki ZX-10R 2'21.759
18. Lorenzo Savadori (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-10R 2'21.853
19. Beau Beaton (Garnier Racing Team) BMW S1000 RR 2'21.945
20. Leandro Denis Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'22.184
21. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'22.583
22. Niccolo Canepa (Lazio MotorSport) Ducati 1098R 2'22.803
23. Randy Pagaud (Garnier Racing Team) BMW S1000 RR 2'24.345
24. Bogdan Vrajitoru (C.S.M. Bucharest) Yamaha YZF R1 2'25.818
25. Tomáš Svitok (SK Energy Team) Ducati 1098R 2'26.419
26. Michaël Savary (Salac Racing) BMW S1000 RR 2'28.399
27. Fabio Massei (Team Piellemoto) BMW S1000 RR 2'29.050
28. Alen Gyorfi (Adrenalin H-Moto Team) Honda CBR1000RR 2'29.401

SST600
V kubatuře nižších stocků jezdil nejrychleji Francouz Stephane Egea na Yamaze s nejlepším časem 2:04,885 s. Druhé místo obsadil jeho krajan Romain Lanusse na Yamaze a třetím nejrychlejším mužem kvalifikace se stal Holanďan Michael Vd Mark na Hondě.

Výsledky:
1. Stephane Egea (Team ASPI) Yamaha YZF R6 2'04.885
2. Romain Lanusse (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R6 2'05.080
3. Michael Vd Mark (Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 2'05.149
4. Joshua Day (Revolution Racedays Kawasaki) Kawasaki ZX-6R 2'05.155
5. Tony Covena (Nito Racing) Yamaha YZF R6 2'05.545
6. Jed Metcher (MTM-RT Motorsports Team) Yamaha YZF R6 2'05.554
7. Daniele Beretta (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 2'05.557
8. Alex Schacht (Schacht Racing SBK One) Honda CBR600RR 2'05.614
9. Francesco Cocco (Martini Corse) Yamaha YZF R6 2'05.650
10. Gauthier Duwelz (Team MTM-RT Motorsports) Yamaha YZF R6 2'05.763
11. Giuliano Gregorini (RCGM Team) Yamaha YZF R6 2'05.998
12. Joshua Elliott (WMT Yamaha) Yamaha YZF R6 2'06.122
13. Mircea Vrajitoru (C.S.M. Bucharest) Yamaha YZF R6 2'06.179
14. Riccardo Cecchini (FRT) Triumph Daytona 675 2'06.240
15. Riccardo Russo (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 2'06.431
16. Nacho Calero Perez (Orelac Racing) Yamaha YZF R6 2'06.436
17. Dino Lombardi (Martini Corse) Yamaha YZF R6 2'06.844
18. Adrian Nestorovic (MTM-RT Motorsports Team) Yamaha YZF R6 2'07.659
19. Christophe Ponsson (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R6 2'07.711
20. Christian Gamarino (Goeleven) Kawasaki ZX-6R 2'08.025
21. Tristan Lentink (Domburg Racing) Honda CBR600RR 2'08.234
22. Marc Buchner (MZB Motorrad Bonn) Yamaha YZF R6 2'08.589
23. Tedi Basic (RCGM Team) Yamaha YZF R6 2'09.808
24. Tomas Krajčí (TK Racing Slovakia) Yamaha YZF R6 2'24.298



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife