Losail - 2. trénink 125 cm3

vydáno 17. 3. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

První volný trénink kubatury Moto2 opanoval Němec Stefan Bradl na motocyklu Kalex týmu Viessmann Kiefer Racing, když zajel nejrychlejší čas 2:02,463 s. Druhé místo obsadil španělský závodník Marc Márquez na stroji Suter v barvách týmu Catalunya Caixa Repsol, na prvního Bradla ztratil tři desetiny sekundy. Na třetí pozici je klasifikován Brit Scott Redding na Suteru, čtvrtý nejrychlejší čas zajel Švýcar Thomas Lüthi také na Suteru a i pátý Ital Andrea Iannone sedlá motocykl Suter MMX.

Výsledky:
1. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – KALEX Moto2 – 2’02.463
2. Marc Márquez – Team Catalunya Caixa Repsol – Suter MMXI – + 0.342
3. Scott Redding – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 0.588
4. Thomas Lüthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – + 0.689
5. Andrea Iannone – Speed Master Team – Suter MMXI – + 0.743
6. Jules Cluzel – Forward Racing – Suter MMXI – + 0.810
7. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 1.056
8. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 1.125
9. Aleix Espargaro – Pons HP 40 – KALEX Moto2 – + 1.189
10. Mattia Pasini – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 1.189
11. Julian Simon – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 1.387
12. Javier Fores – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 1.659
13. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 1.858
14. Randy Krummenacher – GP Team Switzerland – KALEX Moto2 – + 1.891
15. Tito Rabat – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 1.923
16. Claudio Corti – Italtrans Racing Team – Suter MMXI – + 2.047
17. Pol Espargaró – HP Tuenti Speed Up – FTR Moto M211 – + 2.134
18. Yuki Takahashi – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 2.205
19. Max Neukirchner – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 2.421
20. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 2.428



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife