Neukirchner o GSX-R1000 K9

vydáno 26. 2. 2009, text Jiří Nykodým, foto Suzuki

Max Neukirchner je letos plnohodnotným továrním jezdcem Suzuki ve WSBK a na novém modelu K9 je spokojen především s vynikající ovladatelností.

Max Neukirchner se pro letošní sezonu stal plnohodnotným továrním jezdcem Suzuki, poté, co v loňské sezoně jezdil na satelitní GSX-R1000. Pro sezonu 2009 Suzuki připravila zcela nový motocykl K9, na kterém je vylepšené šasi a samozřejmě nový motor. Oba jezdci Suzuki, tedy jak Němec Neukirchner, tak i Japonec Kagayama jsou velice spokojení především s novým podvozkem, který výrazně zlepšil ovládání motorky oproti loňskému modelu. Max Neukirchner už během testů předváděl, že bude v kombinaci s novou GSX-R1000 K9 bojovat hned od startu sezony o vítězství.

 „Jsme velmi šťastní z nového modelu Suzuki GSX-1000, na kterém jsme měli možnost odjet mnoho testů během letošní zimy v Portimau, Jižní Africe a tady v Austrálii. Nová motorka je velmi rychlá jak na rovinkách, tak i v zatáčkách. Oproti loňskému modelu se K9 lépe ovládá v zatáčkách a celkově se na motorce cítím pohodlněji. Loňská sezona byla dobrá a měl jsem skvělý tým, ale letos jsem již opravdový tovární jezdec a z toho mám skvělý pocit,“ dodal Neukirchner před startem nové sezony.


Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před týdnem v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...