Abaja po pátečních trénincích

vydáno 13. 5. 2011, text TZ, foto karelabraham.cz

Karel Abraham obsadil v úvodních trénincích, jimiž byla zahájena Velká cena Francie, poslední sedmnácté místo.

Zatímco v prvním tréninku zajel čas 1.37,154, ve druhém tréninku byl o 0,827 sekundy rychlejší a zajel čas 1.36,327. V součtu nejlepších časů z obou tréninků tak obsadil sedmnácté místo, přestože na nejrychlejšího jezdce, kterým byl Casey Stoner, ztratil 2,545 sekundy.

„S výsledkem tréninků nemůžu být spokojený,“
řekl Karel Abraham po návratu do garáže týmu Cardion AB Motoracing. „Zlepšit se musím já i motocykl.“

Abajovi způsobovala problémy především přední část motocyklu, kterou se mechanikům nepodařilo ideálně nastavit.

„Uvidíme zítra, jaké budou povětrnostní podmínky,“ pokračoval Karel Abraham s ohledem na předpovědi počasí, které hlásí dešťové přeháňky.

„Nikdo z nás si nepřeje déšť. Okruh v Le Mans se totiž skládá asi ze čtyř druhů asfaltu a na každém z nich se přilnavost pneumatik liší, což je velice zrádné,“ dodal Karel Abraham, jenž doufá, že v zítřejším tréninku dokáže společně s mechaniky týmu Cardion AB Motoracing najít ideální nastavení motocyklu Ducati Desmosedici GP11 a bude dobře připraven na kvalifikaci.





Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před týdnem v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...