Misano: 2. kvalifikace 125 cm3
vydáno 30. 8. 2008, text Jiří Nykodým, foto RZ
V kubatuře stopětadvacítek je již rozhodnuto o postavení na startu zítřejšího závodu.
Nejslabší kubatura stopětadvacítek má již odjetou i druhou kvalifikaci a je tak rozhodnuto o postavení na startu do zítřejšího závodu v San Marinu. Nejrychlejší čas v dnešní kvalifikaci zajel loňský mistr světa Gábor Talmácsi z týmu Bancaja Aspar na Aprilii. Talma zajel čas 1:43,729s, který mu zajistil poleposition na zítřejším startu závodu malorážek. Druhý nejrychlejší stopětadvacítkář v Misanu je mladý Brit Bradley Smith z týmu Polaris World také na Aprilii, který ztratil na Talmacsiho čas 0,191s. Jako třetí se na start do zítřejšího závodu postaví Derbi s Polem Espargarem v sedle, který v kvalifikaci zaostal za Talmacsim o šest desetin sekundy. První řadu na startovním roštu uzavře další mladý britský jezdec Scott Redding také na Aprilii. Jezdec českého týmu Emmi - Cafe Latte Němec Sandro Cortese obsadil v dnešní kvalifikaci sedmou příčku.
Výsledky 2. kvalifikace 125 cm3:
1
|
|
|
HUN
|
Bancaja Aspar Team
|
|
1'43.729
|
|
|
2
|
|
|
GBR
|
Polaris World
|
|
1'43.920
|
|
0.191
|
3
|
|
|
SPA
|
Belson Derbi
|
|
1'44.334
|
|
0.605
|
4
|
|
|
GBR
|
Blusens Aprilia Junior
|
|
1'44.398
|
|
0.669
|
5
|
|
|
ITA
|
Jack & Jones WRB
|
|
1'44.450
|
|
0.721
|
6
|
|
|
FRA
|
Ajo Motorsport
|
|
1'44.543
|
|
0.814
|
7
|
|
|
GER
|
Emmi - Caffe Latte
|
|
1'44.555
|
|
0.826
|
8
|
|
|
SPA
|
Repsol KTM 125cc
|
|
1'44.668
|
|
0.939
|
9
|
|
|
SPA
|
Belson Derbi
|
|
1'44.821
|
|
1.092
|
10
|
|
|
GER
|
Grizzly Gas Kiefer Racing
|
|
1'44.840
|
|
1.111
|
11
|
|
|
SPA
|
Jack & Jones WRB
|
|
1'44.999
|
|
1.270
|
12
|
|
|
SPA
|
Bancaja Aspar Team
|
|
1'45.033
|
|
1.304
|
13
|
|
|
ITA
|
I.C. Team
|
|
1'45.082
|
|
1.353
|
14
|
|
|
SWI
|
Ajo Motorsport
|
|
1'45.119
|
|
1.390
|
15
|
|
|
ITA
|
Onde 2000 KTM
|
|
1'45.324
|
|
1.595
|
16
|
|
|
ITA
|
CRP Racing
|
|
1'45.370
|
|
1.641
|
17
|
|
|
SPA
|
Blusens Aprilia Junior
|
|
1'45.418
|
|
1.689
|
18
|
|
|
SPA
|
Repsol KTM 125cc
|
|
1'45.539
|
|
1.810
|
19
|
|
|
GBR
|
Degraaf Grand Prix
|
|
1'45.566
|
|
1.837
|
20
|
|
|
AUT
|
I.C. Team
|
|
1'45.607
|
|
1.878
|