GP Katar - závod 125 cm3

vydáno 11. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

V prvním závodě letošní sezony se z vítězství radoval Španěl Nicolas Terol, Jakub Kornfeil dojel dvacátý.

Po startu premiérového závodu stopětadvacítek sezony 2010 se ujal vedení Španěl Marc Marquez, na druhé místo se zařadil, druhý jel Egren Vasquez, třetí Espargaro, čtvrtý Terol a první pětku uzavíral Randy Krumenacher. Český závodník Jakub Kornfeil se po startu zařadil na osmnácté místo.

I po třech odjetých kolech byly mezi prvními jezdci minimální rozdíly a pořadí se neustále přelévalo, do vedení se dostal Vasquez, druhý jel Marquez, následoval Terol, Rabat a Espargaró. V následujících několika kolech se na čele stále držela sedmičlenná skupina jezdců vedená Vasquezem, kde byl první a poslední jezdec v jedné sekundě! Po deseti odjetých okruzích jel náš Jakub Kornfeil na dvacáté pozici, kde bojoval se Španělem Martinem a Malajcem Khairuddinem. Čtyři okruhy před cílem závodu vedl startovní pole Nicolas Terol na Aprilii, za ním jel Espargaró, Vasquez, Marquez, Rabat, Cortese a Krumenacher. V závěru závodu se podařilo Nicolasi Terolovi ujet zbytku startovního pole, na druhého Vasqueze měl dvě kola před cílem náskok již 1,5 sekundy.

Zvítězil tak neohrožený Terol, ale samotný konec závodu okořenili Marc Marquez a Efren Vasquez ostrým soubojem o druhé místo, kde nechyběl ani kontakt obou motocyklů, úspěšnější byl nakonec Vasquez. Třetí dojel tedy Marquez, čtvrtý Espargaró a pátý Rabat. Jakub Kornfeil obsadil dvacátou pozici.

Výsledky:

1. Nico Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 18 giri in 38'25.644

2. Efren Vazquez – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 2.395

3. Marc Marquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA 125 – + 2.420

4. Pol Espargaró – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 2.840

5. Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125 – + 3.526

6. Randy Krummenacher – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 3.569

7. Esteve Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA 125 – + 3.692

8. Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 13.719

9. Tomoyoshi Koyama – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 14.337

10. Alexis Masbou – Ongetta Team – Aprilia RSW 125 – + 15.917

11. Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 28.744

12. Johann Zarco – WTR San Marino Team – Aprilia RSW 125 – + 35.667

13. Alberto Moncayo – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 36.831

14. Jasper Iwema – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 36.854

15. Jonas Folger – Ongetta Team – Aprilia RSA 125 – + 38.899

16. Marcel Schrotter – Interwetten Racing – Honda RS125R – + 38.991

17. Louis Rossi – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 42.056

18. Sturla Fagerhaug – AirAsia Sepang Circuit – Aprilia RSW 125 – + 51.351

19. Jakub Kornfeil – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 56.496

20. Adrian Martin – Aeroport de Castello Ajo – Aprilia RSA 125 – + 56.750

21. Zulfahmi Khairuddin – AirAsia Sepang Circuit – Aprilia RSW 125 – + 1'21.998

22. Luca Marconi – Ongetta Team – Aprilia RSW 125 – + 1'32.074

23. Quentin Jacquet – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 1'52.842


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife