GP Itálie - trénink 125 cm3

vydáno 4. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

V prvním volném tréninku stopětadvacítek byl nejrychlejší Pol Espargaró, Kuba Kornfeil zajel 26. čas.

Páteční program Grand Prix Itálie na okruhu Mugello zahájil volný trénink nejnižší kubatury dvoudobých stopětadvacítek.

V tomto tréninku jezdil nejrychleji španělský závodník Pol Espargaró z týmu Tuenti Racing, který dnešní odpoledne uzavřel časem 1:59,373 s. Druhý nejrychlejší čas zajel současný lídr šampionátu - jezdec týmu Bancaja Aspar Španěl Nicolas Terol, jenž na Espargara ztratil pět setin sekundy. Třetím nejrychlejším mužem prvního tréninku se stal druhý jezdec týmu Aspar Brit Bradley Smith, na čtvrtém místě je klasifikován Španěl Efren Vasquez a první pětku uzavírá Švýcar Radny Krumenacher.

Jediný český zástupce v kubatuře malorážek, Jakub Kornfeil z týmu Racing Team Germany, zajel 26. čas se ztrátou necelých pěti sekund na Espargara.

 

Výsledky:

1. Pol ESPARGARÓ (SPA-Tuenti Racing) 1'59.373 

2. Nicolas TEROL (SPA-Bancaja Aspar Team) +0.058

3. Bradley SMITH (GBR-Bancaja Aspar Team) +0.650

4. Efren VAZQUEZ (SPA-Tuenti Racing) +0.845

5. Randy KRUMMENACHER (SWI-Stipa-Molenaar Racing GP) +0.845

6. Marc MARQUEZ (SPA-Red Bull Ajo Motorsport) +0.861

7. Esteve RABAT (SPA-Blusens-STX) +1.022

8. Sandro CORTESE (GER-Avant Mitsubishi Ajo) +1.052

9. Tomoyoshi KOYAMA (JPN-Racing Team Germany) +1.185

10. Jonas FOLGER (GER-Ongetta Team) +1.924

11. Johann ZARCO (FRA-WTR San Marino Team) +2.036

12. Alexis MASBOU (FRA-Ongetta Team) +2.072

13. Danny WEBB (GBR-Andalucia Cajasol) +2.165

14. Alberto MONCAYO (SPA-Andalucia Cajasol) +2.237

15. Luis SALOM (SPA-Stipa-Molenaar Racing GP) +2.332

-----------------------------------------------------------------------

26. Jakub KORNFEIL (CZE-Racing Team Germany) +4.826


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife