Posel nové éry – MV Agusta RVS#1

vydáno 11. 8. 2017, text David M. Bodlák, foto Gigi Soldano a Leo Iannelli

MV Agusta plní své sliby. Nechce razit cestu masových prodejů, chce být i nadále exkluzivní značkou. Tohle je první vlaštovka z nové divize RVS alias Reparto Veicoli Speciali – model RVS#1!

Mít mraky modelů různých kategorií, to k italské legendě nikdy nesedělo a sedět pravděpodobně ani nebude. Lidé čekají od tohoto výrobce speciální kousky, však každá limitka, třebaže mnohem dražší než běžná série, bývá ihned vyprodaná. I proto MV Agusta ve spolupráci s CRC (Castiglioni Research Center) zřídila letos speciální divizi, která by se měla zaměřit na vývoj a ruční výrobu opravdu unikátních kousků. A tím prvním je totálně překopaný Dragster 800, nesoucí pořadové číslo jedna!

Základem celého stroje je svým způsobem už tak speciální záležitost – Dragster 800, motorka, jakou u jiného výrobce rozhodně nenajdete. A vězte, že základ je to výtečný, hlavně kvůli kouzelnému a nyní také přepracovanému tříválci. Ač plní normu Euro4, nabídne maximální výkon 150 koní! Upravené jsou také jízdní módy, převodovka pracuje s rychlořazením a motor vydechuje přes titanový závodní komplet od SC-Project. Právě tady se ušetřilo mraky hmotnosti, jejíž hodnota se nakonec zastavila na 160 suchých kilech!

Jednička působí na pohled hodně nabušeně. Krátký zadek a hromada zajímavě opracovaných či řešených dílů, ať už jde o styl, či bezpečnost, na které se použil dural, karbon i titan, doplňuje taková fajnovost jako adaptivní LED světlomet s integrovaným inertním systémem, který bere v potaz jak úhel náklonu motorky, tak i její momentální rychlost! Nechybí doplňkové LEDkové dálky na pravé straně, prošívané sedlo ani frézované kotouče, do nichž se zakusují destičky Sunstar Batfly. Další, vysloveně nepřehlédnutelnou záležitostí jsou pak kola Kineo, obuta do speciálních duálních pneumatik Pirelli MT 60 RS, jež dodržují design jednoho červeného oka v logu lebky, což je poznávací znamení RVS.

A protože už uběhlo několik týdnů od představení této fajnovosti, doufáme, že inženýrský tým mechanického ateliéru RVS již maká na dalším kousku. Tohle je totiž opravdová exkluzivita a rovněž pastva pro oči, což nám na MV Agustu sedí ze všeho nejvíc!



Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 7/2020
  • Motorbike 6/2020
  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Magazín Motoroute
před 17 hodinami
     0   0
Vietnamem na motorce -  MotoRoute cestopis
Časopis Motorbike
před 18 hodinami
     0   0
Motorbike test: Ducati Scrambler 1100
Bikes.cz
před 3 dny v 0:53
     0   0
Fandíme německým motorkářům ❗️
Všechny příspěvky ...