Posel nové éry – MV Agusta RVS#1

vydáno 11. 8. 2017, text David M. Bodlák, foto Gigi Soldano a Leo Iannelli

MV Agusta plní své sliby. Nechce razit cestu masových prodejů, chce být i nadále exkluzivní značkou. Tohle je první vlaštovka z nové divize RVS alias Reparto Veicoli Speciali – model RVS#1!

Mít mraky modelů různých kategorií, to k italské legendě nikdy nesedělo a sedět pravděpodobně ani nebude. Lidé čekají od tohoto výrobce speciální kousky, však každá limitka, třebaže mnohem dražší než běžná série, bývá ihned vyprodaná. I proto MV Agusta ve spolupráci s CRC (Castiglioni Research Center) zřídila letos speciální divizi, která by se měla zaměřit na vývoj a ruční výrobu opravdu unikátních kousků. A tím prvním je totálně překopaný Dragster 800, nesoucí pořadové číslo jedna!

Základem celého stroje je svým způsobem už tak speciální záležitost – Dragster 800, motorka, jakou u jiného výrobce rozhodně nenajdete. A vězte, že základ je to výtečný, hlavn�� kvůli kouzelnému a nyní také přepracovanému tříválci. Ač plní normu Euro4, nabídne maximální výkon 150 koní! Upravené jsou také jízdní módy, převodovka pracuje s rychlořazením a motor vydechuje přes titanový závodní komplet od SC-Project. Právě tady se ušetřilo mraky hmotnosti, jejíž hodnota se nakonec zastavila na 160 suchých kilech!

Jednička působí na pohled hodně nabušeně. Krátký zadek a hromada zajímavě opracovaných či řešených dílů, ať už jde o styl, či bezpečnost, na které se použil dural, karbon i titan, doplňuje taková fajnovost jako adaptivní LED světlomet s integrovaným inertním systémem, který bere v potaz jak úhel náklonu motorky, tak i její momentální rychlost! Nechybí doplňkové LEDkové dálky na pravé straně, prošívané sedlo ani frézované kotouče, do nichž se zakusují destičky Sunstar Batfly. Další, vysloveně nepřehlédnutelnou záležitostí jsou pak kola Kineo, obuta do speciálních duálních pneumatik Pirelli MT 60 RS, jež dodržují design jednoho červeného oka v logu lebky, což je poznávací znamení RVS.

A protože už uběhlo několik týdnů od představení této fajnovosti, doufáme, že inženýrský tým mechanického ateliéru RVS již maká na dalším kousku. Tohle je totiž opravdová exkluzivita a rovněž pastva pro oči, což nám na MV Agustu sedí ze všeho nejvíc!



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Vojtech Ďuriš
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
  • Motorbike 4/2021
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
  • Vychází časopis Drž stopu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Jaroslav Šíma
před 24 hodinami
Moc pěkný dárek od Světa motorů k najetí milionu mil!
Marek Lichtenberg
před 23 hodinami
0
Velký obdiv, Jardo 👍
Bikes.cz
před 3 dny ve 22:17
Nový boxer od BMW je jedním z největších a nejúchvatnějších motocyklových motorů, říká Dominik Valášek v testu BMW R18. Technická data k tomuto nevšednímu modelu najdeš v katalogu Bikes.cz:  https://www.bikes.cz/2021/bmw-r-18
Motocyklová asociace ČR
před 4 dny ve 20:33
Policie ve čtvrtek zveřejnila videozáznam ze středeční honičky na dálnici D5 u Prahy, při které přišel o život řidič motocyklu, jenž se snažil ujet hlídce najetím do protisměru. Podle nových informací bylo muži 41 let a měl zákaz řízení.
Miluju motorky
před 6 dny v 9:39
Libovečky od Durris Design už jistě znáš! Šeri položil pár otázek přímo Vojtechovi Ďurišovi, vedoucímu celého projektu! Vše najdeš v rozhovoru.

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...