KTM představí dvoutakty se vstřikováním

Bylo jasné, že se tomu kvůli emisím nevyhneme - dvoutakty se silniční homologací musejí dostat vstřikování. Rakouská KTM na tomto systému plnění pracuje již několik let a nyní oficiálně oznámila, že endura 250 EXC a 300 EXC modelového ročníku 2018, která budou představena v půlce letošního května, budou vybavena technologií TPI čili Transfer Port Injection (vstřikování do přepouštěcích kanálů). To bude samozřejmě rána do jednoduchosti dvoudobého motoru, na druhou stranu kolem vstřikování u čtyřdobých motokrosů bylo zpočátku také spousta hysterie, a nakonec se ukázalo, že zcela zbytečně. KTM slibuje, že nové dvoutakty se stříkačkou budou mít výrazně nižší spotřebu a doposud nepoznanou úroveň ovladatelnosti, navíc odpadne nutnost míchat palivo s olejem a řešit správné natryskování. Pokrok nezastavíme, ať se nám to líbí, nebo ne.
22. 3. 2017


Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 7/2020
  • Motorbike 6/2020
  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů