ČMN 3/2018 právě v prodeji

vydáno 31. 1. 2018, text ČMN
Thumbnail image for /Handlers/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2018_3.jpg

V testu Harley-Davidson Ultra Limited, Honda CRF250 Rally, představení dvouválcových Enfieldů, rozhovor s mistryní republiky ve sportovní mototuristice Andreou Gurevič, závodnická legenda Saša Klimt...
ČMN 3/2018 v prodeji od čtvrtka 1. února.


Konec šikany na STK?

Noční můra všech motorkářů, kteří nemají svůj stroj přesně ve stavu, v jakém vyjel z výrobní linky, se snad rozplývá. Ministerstvo dopravy 19. ledna vydalo instrukci pro STK, která řeší patovou situaci ohledně různých nosičů, padáků a dalších oblíbených doplňků.


Test: Harley-Davidson Ultra Limited - To nejvíc!

Pokud necháme stranou limitované edice CVO, model Ultra Limited je tím nejlepším a nejdražším, co si od Harley-Davidsonu můžete pořídit. Luxusněji už se na dlouhé cesty vydat nemůžete. A díky novému motoru Milwaukee-Eight to bude taky pěkně odsejpat.


Test: Honda CRF250 Rally - Dakar na vlastní kůži

Vždycky jsem toužila jet Rally Dakar. Ještě před pár lety, kdy jsem se naplno věnovala motokrosu, jsem byla přesvědčená, že to zvládnu. Zatím jsem si ho zkusila alespoň kousek od Prahy na Hondě CRF250 Rally.


Test: Yamaha Tmax DX - Sebevědomý král

Přes 233 000 prodaných kusů během 15leté existence dělá z Yamahy Tmax nekorunovaného krále kategorie maxiskútrů. Od loňska tu máme novou verzi, která posunuje laťku opět o pořádný kus výš. Technicky i cenově.


Představení: Royal Enfield Interceptor/Continental GT - Dvouválcová indická revoluce

Mezi největší události loňského podzimu patří bezesporu oficiální představení nových modelů Royal Enfield, vybavených po bezmála 50 letech opět dvouválcovými motory a vyvinutých v obrovském technologickém centru ve Velké Británii inženýry, z nichž mnozí dříve pracovali pro Triumph!


NEJLEPŠÍ MOTORKY do 800 ccm

Tohle je střední třída, ačkoli stanovit její přesný objemový limit je trochu boj. Nezvětšíme to na osmsetpadesátky? A co rovnou devítistovky? A hele, kolik je devětsetpadesátek… a jsme u litru. Ale my jsme řekli ne. Co bychom brali v objemu od pěti do osmi set kubíků?


Reportáž: Představení motocyklů Husqvarna Vitpilen 401, Svartpilen 401 a Vitpilen 701 - Konečně jsou tady

Husqvarna nás od roku 2014 postupně napíná svými koncepty „černobílých švédských šípů“, ale čekání je už naštěstí definitivní konec!


Rozhovor: Reprezentantka České republiky ve sportovní mototuristice Andrea Gurevič - Den, kdy nesedím na motorce, jako by nebyl!

Silniční motorky, dragstery, trial, enduro, plochá, to jsou všechno sporty, o jejichž existenci ví snad každý. Co takhle ale sportovní mototuristika, víte, že je to také oficiální sportovní disciplína? Kdysi to jezdil všem dobře známý Jarda Šíma, ovšem post absolutně nejlepšího sportovce posledních let patří jediné ženě!


Přestavba: Honda CB500 1975 alias ROD #007 od ROD Custom Motorcycles - Jezdit nebo zemřít!

Existují tři možnosti, jak může vypadat čtyřicet let stará mašina. Buďto je z ní zachovalý veterán, nebo hromada šrotu, anebo to může být naprosto unikátní kousek, který je v lepší kondici, než kdy byl původní stroj. A přesně to je případ Foura, za jehož zrozením stojí třebíčská dílna v čele s mistrem Zimou.


Second hand: Triumph Tiger 1050/Sport - Na vysoké noze

Britské Tigery původně patřily a zase již nějakou dobu patří do kategorie cestovních endur. Vedle nich tu ovšem roky úřaduje ještě jeden model stejného jména, jehož kvality bylo a je možné docenit jen na asfaltu.


Legenda: Jubileum Saši Klimta

V těchto dnech slaví své devadesáté narozeniny významná osobnost českého a československého motocyklového sportu, ikonická postava motoristického oddílu Dukla Praha, pan Alexandr – Saša Klimt. Skvělý motocyklový závodník a vynikající ladič a mechanik, především ale mimořádný člověk, s kterým je radost se potkat.


Rozhovor: Jiří Svoboda, pravá ruka Jamese Dabilla

Ani v loňském roce jsme neměli žádného jezdce, jenž by jel seriál mistrovství světa v trialu, který od loňska nese název TrialGP. A přesto je jeden Čech, který celý ten seriál absolvoval, v helmě, za řídítky trialového motocyklu. Byl v každé kontrolované sekci, byl vidět v televizních přenosech, přestože nezávodil. Jirka Svoboda je totiž druhá polovina týmu Jamese Dabilla, který startuje v mistrovství světa s číslem 22.




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 12/2024
  • Motorbike 11/2024
  • Motorbike 10/2024
  • Hvězdné Dymokury!
  • Motorbike 9/2024

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů