HLASOVÁNÍ: Tři "speciálky" Moto Guzzi V7 III, anebo jiná klasika?
vydáno 27. 3. 2018, text Jan Rameš, foto archiv
V ČMN 7, které vyjdou ve čtvrtek 29. března, najdete exkluzivní test tří speciálních modelů Moto Guzzi V7 III, které jsme byli testovat přímo v jejich domovině, v okolí jezera Como. Šli byste do verze Carbon, Milano, nebo Rough? Anebo byste dali přednost některému z konkurentů?
Moto Guzzi V7 III Rough
|
2
Moto Guzzi V7 III Rough
Drsňák. Alespoň od pohledu. Ale nenechte se zmást, Rough není skutečný scrambler, technicky je identický s ostatními vé-sedmičkami. Tedy až na ráfky, které má vyplétané. Potěší nejnižší cenou
hlasuji pro tuto fotografii
|
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
1
Moto Guzzi V7 III Carbon
Nejsportovnější ze všech tří speciálních modelů a jako jediný v limitované edici 1921 kusů. Kdy že byla továrna Moto Guzzi založena? Modří už vědí... Matná černá, samý karbon a pár červených doplňků, to vypadá cool
hlasuji pro tuto fotografii
|
Royal Enfield Interceptor
|
4
Royal Enfield Interceptor
Veliká revoluce od indické značky, která na podzim představila dva modely s řadovým dvouválcem 648 cm3. Fyzicky si na tyhle motorky ještě nějaký čas počkáme, ale až přijdou, budou pro V7 navzdory nižšímu výkonu velkou konkurencí.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Moto Guzzi V7 III Milano
|
3
Moto Guzzi V7 III Milano
Městský elegán, který sází na to, že co se blyští, to se líbí. Lesklé hliníkové a chromované věci jsou kombinované s šedou nádrží a černým motorem. Jako jediný z trojice má otáčkoměr. Je ho potřeba? Dočtete se v testu
hlasuji pro tuto fotografii
|
Triumph Bonneville
|
8
Triumph Bonneville
Britská značka nabízí hned pětici modelů, které patří mezi Bonnevilly s řadovým dvouválcem 900 cm3, i když se jmenují všelijak. Klasika, scrambler i kafáč s podobnou cenovou politikou jako u Guzzi. Odvěký rival nabídne více síly odspodu.
hlasuji pro tuto fotografii
|
H-D Iron 883
|
5
H-D Iron 883
Jako základ u americké značky slouží řada Street s kapalinou chlazenými čtyřventilovými sedmsetpadesátkami, ale mentálně jsou k V7 mnohem blíž tradiční Sportstery. Oblíbený Iron má trochu silnější motor, ale všechno to železo něco váží…
hlasuji pro tuto fotografii
|
Yamaha SCR950
|
7
Yamaha SCR950
Tři ladičky nabízejí hned několik variant, jak jezdit stylově. Oblíbená je XSR700, moderní MT-07 v retro hávu, ale ani milovníci vzduchem chlazených V2 nepřijdou zkrátka. Na výběr máte mezi bobberem, kafáčem a scramblerem.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Ducati Scrambler
|
6
Ducati Scrambler
Sice se jmenuje Scrambler, ale je to spíš stylová městská motorka. Dvouválec 803 cm nabídne více síly než Guzzi, celkové pojetí je výrazně sportovnější. Celkem má Ducati v nabídce sedm modelů s tímto motorem, cenově vychází podobně jako V7.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Další iČMN články
-
50 let řadových čtyřválců Honda
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R...
-
15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
Na výstavišti v pražských Letňanech se již tento víkend (12. - 14. dubna) koná 15. ročník mezinárodní výstavy motocyklových staveb a přestaveb - Bohemian Custom Bike 2019. Opět nejde pouze o přestavby, nýbrž o kulturu, která se k customům vztahuje - krásné ženy, hudba, airbrush, tetování...
-
MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019
Zveme vás na III. ročník MOTO VÝSTAVY LIBEREC 2019. Probíhá již od zítřejšího pátku 5. do neděle 7. dubna 2019 v Centru Babylon. Vystavených bude cca 90 strojů, a to jak sériových novinek, tak především custom staveb, veteránů a sportovních motocyklů...
Články na MotoLife
-
Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2023
Závěr každého roku sebou nese několik tradičních momentů:
vánoční svátky, Silvestr a posledních jedenáct let i Motorbike Katalog
motocyklů, skútrů a čtyřkolek, tedy strojů, které budou dostupné na našem trhu
v příští sezóně. I tentokrát jsme Katalog rozdělili do několika kategorií
(Sport, Naked, Classic a custom, Adventure a touring, Enduro, cross a motard,
Skútry, Elektro a Quad) a jako vždy najd...
-
Motorbike 12/2022
Přestože do svátků zbývá ještě nějaký ten čas,
předvánoční shon už propukl naplno. Všude mraky lidí, nervozita stoupá...a
přitom by mělo jít přece o svátky klidu. A my vám pomůžeme se do toho klidu
„hodit“, je tu totiž zbrusu nové vydání Motorbike, které vám jistě zpestří
večer po hektickém dni. A pokud jste vůči okolnímu šílenství imunní (což vám
naprosto schvalujeme), tím lépe, o to více si posl...
-
Motorbike 11/2022
Pomalu se chystáme na italskou výstavu EICMA, ale ještě
předtím jsme si pořádně mákli na letošním předposledním vydání Motorbike.
Najdete v něm tradičně nejen slušnou dávku testů motorek, skútrů a čtyřkolek,
ale krom dalšího třeba i reportáže ze závodů či dalších akcí, vonících
benzínem. Prostě vše, o čem má správný motorkářský časopis být. A věříme, že se
vám i listopadový Motorbike (opět rozšíře...
-
Výměna olejového filtru motorky
Olejový filtr pomáhá čistit
motor, odstraňuje nečistoty z oleje motoru, jako například částečky kovů nebo
prach. Takto filtrovaný motorový olej je
velmi důležitý pro správné fungování motoru, jelikož znečištěný olej by mohl
poškodit součásti olejového čerpadla a zároveň dosedací plochy v motoru.
Podle všeobecných doporučení by
se měl olej v motorce měnit po ujetí každých 5-tisíc kilometrů, ne...
-
Motorbike 10/2022
Podzim? Že by konec sezóny? Ale kdepak, ještě se letos
určitě svezeme, jen jsou ty dny už o něco kratší. A abyste se večer nenudili,
máme pro vás nové vydání Motorbike. Jako obvykle plné nejen původních českých
testů jedno i dvoustopých strojů, ale i sportovních reportáží a aktuálních
informací z motocyklového světa. A opět jde o rozšířené vydání, tedy o 124
stran!
Testy
CFMOTO 700CL-X Adventure v...