HLASOVÁNÍ: Tři "speciálky" Moto Guzzi V7 III, anebo jiná klasika?
vydáno 27. 3. 2018, text Jan Rameš, foto archiv
V ČMN 7, které vyjdou ve čtvrtek 29. března, najdete exkluzivní test tří speciálních modelů Moto Guzzi V7 III, které jsme byli testovat přímo v jejich domovině, v okolí jezera Como. Šli byste do verze Carbon, Milano, nebo Rough? Anebo byste dali přednost některému z konkurentů?
Moto Guzzi V7 III Rough
|
2
Moto Guzzi V7 III Rough
Drsňák. Alespoň od pohledu. Ale nenechte se zmást, Rough není skutečný scrambler, technicky je identický s ostatními vé-sedmičkami. Tedy až na ráfky, které má vyplétané. Potěší nejnižší cenou
hlasuji pro tuto fotografii
|
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
1
Moto Guzzi V7 III Carbon
Nejsportovnější ze všech tří speciálních modelů a jako jediný v limitované edici 1921 kusů. Kdy že byla továrna Moto Guzzi založena? Modří už vědí... Matná černá, samý karbon a pár červených doplňků, to vypadá cool
hlasuji pro tuto fotografii
|
Royal Enfield Interceptor
|
4
Royal Enfield Interceptor
Veliká revoluce od indické značky, která na podzim představila dva modely s řadovým dvouválcem 648 cm3. Fyzicky si na tyhle motorky ještě nějaký čas počkáme, ale až přijdou, budou pro V7 navzdory nižšímu výkonu velkou konkurencí.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Moto Guzzi V7 III Milano
|
3
Moto Guzzi V7 III Milano
Městský elegán, který sází na to, že co se blyští, to se líbí. Lesklé hliníkové a chromované věci jsou kombinované s šedou nádrží a černým motorem. Jako jediný z trojice má otáčkoměr. Je ho potřeba? Dočtete se v testu
hlasuji pro tuto fotografii
|
Triumph Bonneville
|
8
Triumph Bonneville
Britská značka nabízí hned pětici modelů, které patří mezi Bonnevilly s řadovým dvouválcem 900 cm3, i když se jmenují všelijak. Klasika, scrambler i kafáč s podobnou cenovou politikou jako u Guzzi. Odvěký rival nabídne více síly odspodu.
hlasuji pro tuto fotografii
|
H-D Iron 883
|
5
H-D Iron 883
Jako základ u americké značky slouží řada Street s kapalinou chlazenými čtyřventilovými sedmsetpadesátkami, ale mentálně jsou k V7 mnohem blíž tradiční Sportstery. Oblíbený Iron má trochu silnější motor, ale všechno to železo něco váží…
hlasuji pro tuto fotografii
|
Yamaha SCR950
|
7
Yamaha SCR950
Tři ladičky nabízejí hned několik variant, jak jezdit stylově. Oblíbená je XSR700, moderní MT-07 v retro hávu, ale ani milovníci vzduchem chlazených V2 nepřijdou zkrátka. Na výběr máte mezi bobberem, kafáčem a scramblerem.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Ducati Scrambler
|
6
Ducati Scrambler
Sice se jmenuje Scrambler, ale je to spíš stylová městská motorka. Dvouválec 803 cm nabídne více síly než Guzzi, celkové pojetí je výrazně sportovnější. Celkem má Ducati v nabídce sedm modelů s tímto motorem, cenově vychází podobně jako V7.
hlasuji pro tuto fotografii
|
Další iČMN články
-
50 let řadových čtyřválců Honda
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R...
-
15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
Na výstavišti v pražských Letňanech se již tento víkend (12. - 14. dubna) koná 15. ročník mezinárodní výstavy motocyklových staveb a přestaveb - Bohemian Custom Bike 2019. Opět nejde pouze o přestavby, nýbrž o kulturu, která se k customům vztahuje - krásné ženy, hudba, airbrush, tetování...
-
MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019
Zveme vás na III. ročník MOTO VÝSTAVY LIBEREC 2019. Probíhá již od zítřejšího pátku 5. do neděle 7. dubna 2019 v Centru Babylon. Vystavených bude cca 90 strojů, a to jak sériových novinek, tak především custom staveb, veteránů a sportovních motocyklů...
Články na MotoLife
-
Motorbike 4/2024
Začátek každé sezóny pro nás znamená testování novinek a ani
letošní rok není výjimkou. V aktuálním vydání Motorbike jich najdete hned šest
– dvě z nich jsme vyzkoušeli ve Francii, jednu ve Španělsku, pro další jsme si
zaletěli až na exotické Filipíny, pátou jsme prohnali po našich silnicích a
šestou po motokrosové trati. Zároveň už se rozjely i světové závodní seriály,
kalendář se bleskurychle pl...
-
Motorbike 3/2024
Na přelomu února obvykle vytahují stroje
hlavně enduráři, skútristi a sem tam se nějaký odvážlivec pustí na silnici,
ačkoli asfalt nejeví ani nejmenší snahu podržet gumy. Letos je ale všechno
trochu jinak a dá se říct, že sezóna pomalu začala. Spousta z nás už má
svou první letošní jízdu za sebou. Ze zkušenosti ale víme, že po prvním
namlsání můžou přijít ještě spousty dnů studených a otravně...
-
Motorbike 1-2/2024
Lidová
pranostika „únor bílý, pole sílí“ aktuálně zrovna neplatí a naopak díky
současným teplotám spíš sílí počet motorkářů, kteří už to letos nevydrželi a
alespoň na pár hodin vytáhli provětrat jak sebe, tak své stroje. No, a aby se
(a nejen oni, ale i ti, kteří se startem nové sezóny teprve vyčkávají) měli čím
zabavit za ještě stále dlouhých zimních večerů, připravili jsme pro ně letošní
první v...
-
Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2024
Slovy jednoho z našich motoristických komentátorů „čas letí
jako zchvácená herka“ a tak je tu opět závěr roku a s ním i Motorbike Katalog
motocyklů, skútrů a čtyřkolek pro rok příští. Letos jde již o dvanáctý ročník a
jako obvykle jsme při jeho tvorbě spolupracovali s dovozci jednotlivých značek,
nebo lépe řečeno s většinou dovozců, takže všechny stroje - je jich, včetně
novinek, přes 700 - které ...
-
Motorbike 12/2023
Zima se dostavila bleskurychle
a hádáme, že teď už drtivá většina z nás motorky konečně uklidila do garáží –
na sněhu a v mrazu to už vážně není o radosti, ale spíš o přežití. A abyste se,
než sníh roztaje (což v našich končinách netrvá naštěstí nijak dlouho)
nenudili, máme pro vás poslední letošní vydání Motorbike. Co v něm najdete
naleznete níže, takže přejeme hezké počtení a samozřejmě i krásné...