HLASOVÁNÍ: Tři "speciálky" Moto Guzzi V7 III, anebo jiná klasika?

vydáno 27. 3. 2018, text Jan Rameš, foto archiv

V ČMN 7, které vyjdou ve čtvrtek 29. března, najdete exkluzivní test tří speciálních modelů Moto Guzzi V7 III, které jsme byli testovat přímo v jejich domovině, v okolí jezera Como. Šli byste do verze Carbon, Milano, nebo Rough? Anebo byste dali přednost některému z konkurentů?


Moto Guzzi V7 III Rough
2
Moto Guzzi V7 III Rough Drsňák. Alespoň od pohledu. Ale nenechte se zmást, Rough není skutečný scrambler, technicky je identický s ostatními vé-sedmičkami. Tedy až na ráfky, které má vyplétané. Potěší nejnižší cenou
hlasuji pro tuto fotografii
51%
Moto Guzzi V7 III Carbon
1
Moto Guzzi V7 III Carbon Nejsportovnější ze všech tří speciálních modelů a jako jediný v limitované edici 1921 kusů. Kdy že byla továrna Moto Guzzi založena? Modří už vědí... Matná černá, samý karbon a pár červených doplňků, to vypadá cool
hlasuji pro tuto fotografii
13%
Royal Enfield Interceptor
4
Royal Enfield Interceptor Veliká revoluce od indické značky, která na podzim představila dva modely s řadovým dvouválcem 648 cm3. Fyzicky si na tyhle motorky ještě nějaký čas počkáme, ale až přijdou, budou pro V7 navzdory nižšímu výkonu velkou konkurencí.
hlasuji pro tuto fotografii
11%
Moto Guzzi V7 III Milano
3
Moto Guzzi V7 III Milano Městský elegán, který sází na to, že co se blyští, to se líbí. Lesklé hliníkové a chromované věci jsou kombinované s šedou nádrží a černým motorem. Jako jediný z trojice má otáčkoměr. Je ho potřeba? Dočtete se v testu
hlasuji pro tuto fotografii
9%
Triumph Bonneville
8
Triumph Bonneville Britská značka nabízí hned pětici modelů, které patří mezi Bonnevilly s řadovým dvouválcem 900 cm3, i když se jmenují všelijak. Klasika, scrambler i kafáč s podobnou cenovou politikou jako u Guzzi. Odvěký rival nabídne více síly odspodu.
hlasuji pro tuto fotografii
9%
H-D Iron 883
5
H-D Iron 883 Jako základ u americké značky slouží řada Street s kapalinou chlazenými čtyřventilovými sedmsetpadesátkami, ale mentálně jsou k V7 mnohem blíž tradiční Sportstery. Oblíbený Iron má trochu silnější motor, ale všechno to železo něco váží…
hlasuji pro tuto fotografii
6%
Yamaha SCR950
7
Yamaha SCR950 Tři ladičky nabízejí hned několik variant, jak jezdit stylově. Oblíbená je XSR700, moderní MT-07 v retro hávu, ale ani milovníci vzduchem chlazených V2 nepřijdou zkrátka. Na výběr máte mezi bobberem, kafáčem a scramblerem.
hlasuji pro tuto fotografii
2%
Ducati Scrambler
6
Ducati Scrambler Sice se jmenuje Scrambler, ale je to spíš stylová městská motorka. Dvouválec 803 cm nabídne více síly než Guzzi, celkové pojetí je výrazně sportovnější. Celkem má Ducati v nabídce sedm modelů s tímto motorem, cenově vychází podobně jako V7.
hlasuji pro tuto fotografii
0%



Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 7/2020
  • Motorbike 6/2020
  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Magazín Motoroute
před 16 hodinami
     0   0
Vietnamem na motorce -  MotoRoute cestopis
Časopis Motorbike
před 16 hodinami
     0   0
Motorbike test: Ducati Scrambler 1100
Bikes.cz
před 3 dny v 0:53
     0   0
Fandíme německým motorkářům ❗️
Všechny příspěvky ...