HLASOVÁNÍ: Tři "speciálky" Moto Guzzi V7 III, anebo jiná klasika?

vydáno 27. 3. 2018, text Jan Rameš, foto archiv

V ČMN 7, které vyjdou ve čtvrtek 29. března, najdete exkluzivní test tří speciálních modelů Moto Guzzi V7 III, které jsme byli testovat přímo v jejich domovině, v okolí jezera Como. Šli byste do verze Carbon, Milano, nebo Rough? Anebo byste dali přednost některému z konkurentů?


Moto Guzzi V7 III Rough
2
Moto Guzzi V7 III Rough Drsňák. Alespoň od pohledu. Ale nenechte se zmást, Rough není skutečný scrambler, technicky je identický s ostatními vé-sedmičkami. Tedy až na ráfky, které má vyplétané. Potěší nejnižší cenou
hlasuji pro tuto fotografii
55%
Moto Guzzi V7 III Carbon
1
Moto Guzzi V7 III Carbon Nejsportovnější ze všech tří speciálních modelů a jako jediný v limitované edici 1921 kusů. Kdy že byla továrna Moto Guzzi založena? Modří už vědí... Matná černá, samý karbon a pár červených doplňků, to vypadá cool
hlasuji pro tuto fotografii
11%
Royal Enfield Interceptor
4
Royal Enfield Interceptor Veliká revoluce od indické značky, která na podzim představila dva modely s řadovým dvouválcem 648 cm3. Fyzicky si na tyhle motorky ještě nějaký čas počkáme, ale až přijdou, budou pro V7 navzdory nižšímu výkonu velkou konkurencí.
hlasuji pro tuto fotografii
11%
Moto Guzzi V7 III Milano
3
Moto Guzzi V7 III Milano Městský elegán, který sází na to, že co se blyští, to se líbí. Lesklé hliníkové a chromované věci jsou kombinované s šedou nádrží a černým motorem. Jako jediný z trojice má otáčkoměr. Je ho potřeba? Dočtete se v testu
hlasuji pro tuto fotografii
8%
Triumph Bonneville
8
Triumph Bonneville Britská značka nabízí hned pětici modelů, které patří mezi Bonnevilly s řadovým dvouválcem 900 cm3, i když se jmenují všelijak. Klasika, scrambler i kafáč s podobnou cenovou politikou jako u Guzzi. Odvěký rival nabídne více síly odspodu.
hlasuji pro tuto fotografii
8%
H-D Iron 883
5
H-D Iron 883 Jako základ u americké značky slouží řada Street s kapalinou chlazenými čtyřventilovými sedmsetpadesátkami, ale mentálně jsou k V7 mnohem blíž tradiční Sportstery. Oblíbený Iron má trochu silnější motor, ale všechno to železo něco váží…
hlasuji pro tuto fotografii
6%
Yamaha SCR950
7
Yamaha SCR950 Tři ladičky nabízejí hned několik variant, jak jezdit stylově. Oblíbená je XSR700, moderní MT-07 v retro hávu, ale ani milovníci vzduchem chlazených V2 nepřijdou zkrátka. Na výběr máte mezi bobberem, kafáčem a scramblerem.
hlasuji pro tuto fotografii
2%
Ducati Scrambler
6
Ducati Scrambler Sice se jmenuje Scrambler, ale je to spíš stylová městská motorka. Dvouválec 803 cm nabídne více síly než Guzzi, celkové pojetí je výrazně sportovnější. Celkem má Ducati v nabídce sedm modelů s tímto motorem, cenově vychází podobně jako V7.
hlasuji pro tuto fotografii
0%



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 5/2022
  • Motorbike 4/2022
  • Motorbike 3/2022
  • Šeri testuje - Ducati Monster 1100 EVO – Dlouhodobý test
  • Blood Ridaz

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
před 6 dny v 15:12
Keďže motoristický šport sledujem od svojich piatich rokov, konkrétne od roku 1979, spomínam si na rôzne zásahy funkcionárov počas totalitného režimu do práv pretekárov, pričom jednou z najsilnejších spomienok je pre mňa zavedenie tzv. komerčných stykov, cez ktoré povolili vybraným jazdcom reprezentovať, ale tí si to museli tvrdo platiť a nesmeli bodovať do domáceho šampionátu… Že ešte aj po viac ako 30 rokoch dýcha zastrešujúca organizácia duchom totality je však pre mňa k neuvereniu…
Magazín Motoroute
před týdnem ve 22:26
Nepropásni svátek příznivců značky Ducati ❗️
DUCATI DEN se uskuteční ve středu 8. června 2022 od 9 do 18 hodin v areálu Autodromu v Mostě.
Časopis Motorbike
6. května v 15:50
Květnový Motorbike je na stáncích! Víc se dovíš  na www.motolife.cz/.../motorbike-5-2022-motorbike-45ec
Bikes.cz
28. dubna
Informace, které nejsou začátkem sezóny na škodu...
Všechny příspěvky ...