Filip Salač: "Na sezónu jsme dobře připraveni!"

vydáno 2. března, text TZ AČR

Filip Salač ohromil svými výkony během předsezónních testů. Po vydařených testech v Jerezu zajel ještě lépe v Kataru, kde byl nejrychlejší. To jsou dobré předpoklady pro sezónu, která začne již tento týden.

Filip Salač předvedl skvělé výkony v letošních předsezónních testech. V Kataru právě dnes skončil poslední třídenní test, ve kterém byl český závodník nejrychlejší. Filip si během letošních testů zvykal na přestup z KTM na Hondu a jak se ukázalo, nový motocykl týmu Rivacold Snipers mu sedl. Při testu v Jerezu obsadil 9. místo s časem 1:45,458 a ztrátou 0,788 s, test v Kataru ukončil s časem 2:04,892 a byl nejrychlejší. Jako jediný se dostal pod hodnotu 2:05, navíc s náskokem 0,519 s na druhého Ai Oguru. Jeho týmový kolega Tony Arbolino skončil třetí se ztrátou 0,543 s.

Filip Salač

"Hned od prvních testů jsem cítil, že mi Honda sedí. Od prvních kol jsem jezdil docela rychle, i když mi přišlo, že jedu pomalu. V Jerezu i Kataru jsem myslel hlavně na to, abych zajížděl kola sám a neohlížel se na nikoho. Soustředil jsem se na sebe, vyjel z boxů a zajížděl kola sám. Plnil jsem svou práci a nebral ohledy na ostatní. Bylo mi jedno, zda se za mnou někdo vyváží nebo ne, tak, jako mě to učil Jakub Smrž. V Jerezu a hlavně tady v Kataru jsem se pohyboval hodně vysoko. V Jerezu to bylo okolo pátého místa, někdy jsem byl vpředu a celkově skončil devátý."
"Do Kataru jsem přijel s tím, že nevím, co od toho čekat. V prvním tréninku jsem skončil druhý, jen pár tisícin vteřiny za mým týmovým kolegou. Druhý den jsem opět jezdil sám a zajížděl skvělé časy. Pořád jsem byl vpředu a držel se v Top10. Na závěr jsem si řekl, že bych potřeboval zajet rychlé kolo, abych se posunul v pořadí výš. To se mi podařilo a na cílové rovince jsem se dostal do slipstreamu. Zajel jsem čas 2:04,8, což je skvělý čas. Dal jsem půl vteřiny druhému jezdci, což se v Moto3 moc nevidí. Dnes ráno jsem měl dobrý pocit, byl jsem třetí, ale od druhého tréninku začalo hodně foukat. S motorkou jsem neměl moc dobrý pocit, protože se mi hodně zavíralo přední kolo. Trápil jsem se a myslel, že ani do třetího tréninku nenastoupím. Poté jsem viděl, že ostatní jezdí, tak jsem se rozhodl na posledních patnáct minut nastoupit. Nakonec jsem zajel nejrychlejší čas, což mě potěšilo. Byl to skvělý pocit."
"Moc děkuji celému týmu za odvedenou práci. Mám velkou radost, že tým funguje a je spokojený. Honda mi sedí a teď už jen čekáme na první závod, který se jede za týden. Chci poděkovat sponzorům, ACCR Czech Talent Teamu, panu Ortovi, všem, co mě podporují a rodině. Tímto jim chci poslat pozdrav domů, protože tady se mnou nejsou. Už se těším na první závody. Myslím, že jsme dobře připraveni a nečekal jsem, že na Hondě budu takhle vysoko. Moc děkuji všem za podporu."

První Grand Prix letošní sezóny se jede od 6. do 8. března 2020 na okruhu Losail v Kataru tradičně pod umělým osvětlením.



Další články z rubriky

  • Gurecký a Kocourek míří do prestižního šampionátu Northern Talent Cup
  • Jakub Kornfeil #84 ukončil kariéru!
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"

Kam dál

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports

Vítejte na MotoLife!

Hledáme reportéry z celé ČR, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty! Jde o neziskový projekt, kde reklamní prostor patří všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Přečti si ...