Zlatá léta pro značku Triumph

vydáno 29. 8. 2008, text -rk-

Společnost Triumph oznámila na setkání 1200 prodejců rekordní čísla pro letošní rok. Značka také rozšiřuje sortiment motocyklů. Prodejní konference se konala v britském Birminghamu.

Léta prosperity Triumphu nejlépe ocení britský obchodník John Bloor. Je totiž stoprocentním majitelem firmy a svoji společnost dokázal pozvednout na úroveň let šedesátých, kdy se jednalo o nejrychleji rostoucí značku na evropském trhu.

Triumph, který sídlí v Hinckley, Leicestershire, potvrdí i letos skutečnost, že prodeje porostou minimálně o 17 %, stejně jak tomu bylo i v předchozích čtyřech letech.

Úspěch Triumphu je dán jejím důrazem na variabilitu modelových řad, které rozvíjí na svých typických dvouválcových a tříválcových motorech.

Tue Mantoni, ředitel společnosti Triumph Motorcycles Limited, řekl: “ Často slýcháváme o zlaté éře britských motocyklů v letech padesátých a šedestých minulého století… my jsme ale právem hrdi na to, že přepisujeme historii a vytváříme novou zlatou éru britských motocyklů právě nyní.“

Triumph v současné době má pobočky v 38 zemích světa, a na základě stávajících výsledků zvažuje další expanzi a rozšíření nabídky v příštích letech.



Triumph představuje nový Thunderbird:




Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před 8 dny v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...