Podsedlák Yuki CSR 125

vydáno 12. 11. 2008, text Hawk

Na jaře jsme se na našich stránkách seznámili s dvouválcovou Yuki CSR 125, která si z našeho testu odnesla dobré hodnocení. V průběhu sezóny se však ukázalo, že zadní podsedlový plast není tak odolný, jak vibrace motoru vyžadují.

V několika případech se na motocyklu podsedlový plast rozlomil. Oslovili jsme technického ředitele Yuki, jak by v takovém případě měli majitelé motocyklu postupovat: „Problém bude zřejmě v poddimenzovaném zadním držáku - je to součást rámu, který vlivem jízdních vibrací praskne. Doporučoval bych majitelům motocyklů, aby zadní blatník motocyklu co nejméně zatěžovali - tzn. že by mohlo stačit registrační značku přišroubovat přímo na blatník a nepoužívat plastový držák RZ,“ říká Jan Staněk z Pyramidy Průhonice, který ještě dodává, že osobně najel na CSR přes 400 kilometrů a s tímto problémem se nesetkal. My na CSR najeli přes 1200 km a na konfrontaci se zadním prasklým podsedlovým plastem také nedošlo. Pokud si tedy na podsedlový plast své CSR zrovna nesednete, vyhledejte svého nejbližšího dealera Yuki, který vám poradí s postupem reklamace.


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 3/2024
  • Motorbike 1-2/2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2024
  • Motorbike 12/2023
  • Masarykův okruh poprvé hostil enduro závody. Úspěšnou premiéru si nenechalo ujít 260 jezdců

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
14. února
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1957 - Kompletní výsledky a popis sezóny na webu 🥰 ❤️ 🏍
MotoRoute
2. února
MotoRoute 1/2024 - vychází 7. února 👈
Všechny příspěvky ...