Podsedlák Yuki CSR 125

vydáno 12. 11. 2008, text Hawk

Na jaře jsme se na našich stránkách seznámili s dvouválcovou Yuki CSR 125, která si z našeho testu odnesla dobré hodnocení. V průběhu sezóny se však ukázalo, že zadní podsedlový plast není tak odolný, jak vibrace motoru vyžadují.

V několika případech se na motocyklu podsedlový plast rozlomil. Oslovili jsme technického ředitele Yuki, jak by v takovém případě měli majitelé motocyklu postupovat: „Problém bude zřejmě v poddimenzovaném zadním držáku - je to součást rámu, který vlivem jízdních vibrací praskne. Doporučoval bych majitelům motocyklů, aby zadní blatník motocyklu co nejméně zatěžovali - tzn. že by mohlo stačit registrační značku přišroubovat přímo na blatník a nepoužívat plastový držák RZ,“ říká Jan Staněk z Pyramidy Průhonice, který ještě dodává, že osobně najel na CSR přes 400 kilometrů a s tímto problémem se nesetkal. My na CSR najeli přes 1200 km a na konfrontaci se zadním prasklým podsedlovým plastem také nedošlo. Pokud si tedy na podsedlový plast své CSR zrovna nesednete, vyhledejte svého nejbližšího dealera Yuki, který vám poradí s postupem reklamace.


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před 8 dny v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...