Novinky Piaggio Group
vydáno 15. 10. 2008, text -rk-
Vespa GT 300
Aprilia Shiver, Mana
Výrobce Piaggio Group má ve své nabídce mnoho různých typů motocyklů, skútrů i příslušenství pod několika hlavními značkami jako jsou Piaggio, Vespa, Aprilia.
Zástupce Piaggio Group vyjádřil uspokojení nad modelem MP3, který se nazývá nejbezpečnějším skútrem na světě a jehož za dobu jeho existence bylo prodáno více než 30 tisíc kusů.
Vespa prodala 120 tisíc skútrů za letošní rok zejména díky světovému zájmu o nízkorozpočtovou přepravu. Vlajková loď Vespa 250 GT byla změněna na 300 GT a řadí se mezi nejsilnější skútry vyrobené u Piaggio Group.
Gilera představila mamutí GP800 maxiskútr.
V táboře Aprilie modely Shiver a Mana dostaly ABS. Shiver se také dočkal nové GT verze.
V příštím roce bude Max Biaggi pilotovat RSV4 v šampionátu superbiků.
Další iČMN články
-
ČMN 2008: Nejmenší z rodu
Je to sranda, jak se mění měřítka. Devítistovka VN ke Kawě patří jako máslo k chlebu, akorát že kdysi to byl "děsně velkej čopr", tenkrát ještě s označením 750, resp. 800, a teď je to nejmenší zástupce téhle kategorie od "zelených" a mohou na něm jezdit už osmnáctiletí - poměr výkon/váha je pod zákonnou hranicí 0,16 kW/kg. Jenomže pokud vám a priori nedrásá ego, že jezdíte na nejmenším čopru od Kawy, tak věřte tomu, že se povozíte královsky...
-
ČMN 2008: 2 x Fun
Není to tak dávno, co se v motocyklových katalozích začala objevovat kategorie "funbike". Do té se začaly řadit většinou lehké jednoválcové motocykly s objemem kolem šesti set kubíků a konstrukcí vycházející z endur. Ve stejné kapitole je možné najít i následující dva motocykly - bavorského scramblera G 650 Xcountry a italskou sportovkyni Pegaso 650 Factory...
-
ČMN 2007: Spaghetti Western
Americký filmový žánr zobrazující Divoký západ a po celém světě známý jako western byl pro řadu Evropanů těžkopádný a jejich mysli nepochopitelný. Není proto divu, že "rozverní" Italové přišli se svou verzí, jak takovou tématiku vyjádřit, a vznikl spaghetti western. Pro tyto filmy jsou charakteristické znaky jako přímočarost, minimalistický děj nebo nízký rozpočet. Nevím, jak na ostatní, ale na mě italská novinka Moto Guzzi Bellagio působí jako takový "špagetyvestern" na dvou kolech...
Články na MotoLife
-
Vojtech Ďuriš
Je mi cťou, že pozvanie na môj rozhovor prijal Vojtech Ďuriš, tvorca originálnych riešení priemyselného dizajnu, architektúry, výtvarnej maľby, sochárstva a v neposlednom rade, dizajnu automobilov a motocyklov.Ahoj Vojto, vitaj v našom rozhovore. Ty si už od študentských čias mal blízko k dizajnu. Veď od strednej školy si sa venoval oboru sochárstvo, neskôr to bol priemyselný dizajn, architektúra ...
-
Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
Aspar Team (poznáme ho aj pod menom Ángel Nieto Team) je španielsky motocyklový tím Grand Prix. V súčasnosti súťaží na majstrovstvách sveta Moto2, Moto3 a MotoE. Nezabudnuteľným písmom sa však objavil aj v MotoGP.Tím zakladá bývalý majster sveta Jorge Martínez, známi tiež pod prezývkou „Aspar“. Založenie závodného programu sa datuje na rok 1992, keď ešte Jorge Martínez sám aktívne pretekal na Hond...
-
Motorbike 4/2021
Máme za sebou Velikonoce a věříme, že mnozí z vás během
těchto svátků najeli alespoň pár prvních letošních kilometrů. Na dlouhé
vyjížďky to tedy zatím kvůli aktuálnímu počasí moc není, ale aspoň budete mít
čas si přečíst zbrusu nový Motorbike, tentokrát ovšem rozšířený na celých 130
stran! Doufáme, že se vám bude líbit.
Motorky
BMW F 900 R vs. BMW F 900 XR
Devítistovky BMW se nám stihly naživo pře...
-
Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
Tím Konica Minolta Honda MotoGP bolo zoskupením, ktoré vzniklo pod záštitou v paddocku trochu známejšieho, JiR Racing Teamu. Skratka JiR znamená Japan Italy Racing (v niektorých zdrojoch sa stretneme i so skratkou JIR). V oboch prípadoch ide o jeden a ten istý motocyklový závodný tím z Monte Carla, ktorý súťažil v sérií MotoGP od roku 2005 do roku 2008, a od roku 2010 do roku 2015 v triede Moto2.0...
-
Vychází časopis Drž stopu
Mezi čtenáře míří nové vydání časopisu pro bezpečnou jízdu a umění ovládání stroje Drž stopu. Co najdete ve vydání březen/duben?S Liborem Podmolem jsme bezprostředně po návratu z Dakaru mluvili o jeho pocitech a zkušenostech. Určitě si to přečtěte, teď už to možná vnímá všechno jinak. Na několika stranách řešíme velké téma: airbagové systémy. Zkušenosti z terénu i ze silnice, výhody a nevýhody, ti...