Nové Griso osmiventil
vydáno 3. 8. 2007, text Radek
Ač zevnějškem značka Moto Guzzi zůstává věrna své koncepci vzduchem chlazeného motoru s typickým uložením válců, uvnitř motoru se odehrávají převratné změny. Nový osmiventilový motor obsahuje 563 nových součástek ve srovnání s předchozími modely. Nové Griso má objem necelých 1200 cm3 a 109 koní,...
Ač zevnějškem značka Moto Guzzi zůstává věrna své koncepci vzduchem chlazeného motoru s typickým uložením válců, uvnitř motoru se odehrávají převratné změny.
Nový osmiventilový motor obsahuje 563 nových součástek ve srovnání s předchozími modely. Nové Griso má objem necelých 1200 cm3 a 109 koní, a společně se speciálně vyvinutou vstřikovací jednotkou a šestistupňovou převodovkou nemá nový model důstojného vyzyvatele ve své specifické třídě.
Nový osmiventil je zajímavou alternativou pro ty, kdo vzývají tradiční Moto Guzzi atributy.