Nové Griso osmiventil

vydáno 3. 8. 2007, text Radek

Ač zevnějškem značka Moto Guzzi zůstává věrna své koncepci vzduchem chlazeného motoru s typickým uložením válců, uvnitř motoru se odehrávají převratné změny. Nový osmiventilový motor obsahuje 563 nových součástek ve srovnání s předchozími modely. Nové Griso má objem necelých 1200 cm3 a 109 koní,...

Ač zevnějškem značka Moto Guzzi zůstává věrna své koncepci vzduchem chlazeného motoru s typickým uložením válců, uvnitř motoru se odehrávají převratné změny.
Nový osmiventilový motor obsahuje 563 nových součástek ve srovnání s předchozími modely. Nové Griso má objem necelých 1200 cm3 a 109 koní, a společně se speciálně vyvinutou vstřikovací jednotkou a šestistupňovou převodovkou nemá nový model důstojného vyzyvatele ve své specifické třídě.

Nový osmiventil je zajímavou alternativou pro ty, kdo vzývají tradiční Moto Guzzi atributy.


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před 8 dny v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...