Krátce s TR
vydáno 20. 5. 2008, text Hawk, foto Hawk & TomBiker
Při sobotním slunečném dni jsme se přímo z kvalifikačních jízd 300ZGH vydali na výlet směrem k Trutnovu. S sebou jsme měli Yuki TR a ocitli jsme se ve společnosti jednoho parádního svahu.
Nelenili jsme a byť v oblečení na silniční motorky, skočili jsme na TR a mazali se vyřádit. Tak tedy přinášíme nějaké dojmy.
Pryč jsou časy, kdy jsme se s čínskou motorkou báli každého náznaku odlepení kol od země. Vše drží a podrží, když to potřebujete. Konstrukce je bytelná, motor reaguje přesně na plyn, přední brzda je hodně tvrdá a zabírá od počátku chodu. Prostě se rozjedete proti svahu a užíváte si to…alespoň do té doby, dokud neskončíte v nějaké pořádné koleji. Osobně se v terénu moc nepohybuju, ale maximálně to doporučuju a závidím klukům s endury. Tolik srandy a vyšťavení na tak malém prostoru s jiným typem motorky jen těžko zažijete.



Základní technické parametry Yuki TR 125:
délka x šířka x výška (mm): 2120 x 830 x 1140
rozvor kol (mm): 1405
typ motoru: čtyřdobý jednoválec OHC chlazený vzduchem

vrtání x zdvih (mm): 56,5 x 48,8
celkový objem (cm3): 125
kompresní poměr: 9,2:1
maximální kroutící moment (Nm/ot.min): 9,3/8500
maximální výkon (kW/ot/min): 8,4/9000


zapalování: CDI
mazání: tlakové - automatické
spojka: lamelová v olejové lázni
typ převodu: řetěz
pohotovostní hmotnost (kg): 126
užitečná hmotnost (kg): 150
objem palivové nádrže (l): 7,9
ráfek (přední/zadní): hliníkový s drátěným výpletem