Yuki CSR... první pohled
vydáno 1. 5. 2008, text Hawk
Graf měření Yuki CSR na motorové brzdě je zde! A s ním další informace a fotografie z testování téhle černé čínské mršky s velkou nádrží…
Jako první si tedy pojďme říci, jak malá Yuki dopadla na motorové brzdě. Budeme srovnávat hodnoty udávané výrobcem s těmi naměřenými na zadním kole motocyklu.
Maximální výkon (výrobce): 8,5 kW při 10500 otáčkách za minutu



Maximální výkon (měření): 7,8 kW při 10103 otáčkách za minutu
Maximální točivý moment (výrobce): 9,2 Nm při 6500 ot/min

Maximální točivý moment (měření): 8,1 Nm při 7855 ot/min
---- křivka grafu k nahlédnutí zde ----



No a pojďme si říci něco navíc… Namačkali jsme hodně fotek a při testování jsme se hodně bavili. Od toho přece motorky jsou a tak se i vy pobavte tím, jak jsme tahali motorku z říčního zápraží. Holky nám párkrát parádně zapózovaly a zkoukněte, jak že se to na ten svět blondýnky smějí (fotogalerii naleznete na konci článku).

A ještě pár těch zkušeností s CSR, co se do novin nevešlo. Občas se prostě nějaký ten „error“ stane. Nás potkala závada na elektroinstalaci. Zhruba v polovině testovacího období shořel silový obvod startovacího relátka (aspoň jsme si to mysleli) a celá elektrika byla nedostupná. Po drobném „ošmelení“ několika drátků jsme ale mohli motocykl roztlačit a vyrazit. Největší sranda potom byla motorku tímto způsobem startovat za chladnějšího rána… Přece jen přetahovat se sám se dvěma válci není žádná sranda. Motorka ale po dvojnásobném přeběhnutí ulice naskočila a s precizní prací se sytičem se ji podrželo udržet až do mírného ohřátí, kdy už neměla tendenci vypnout. Jaké zděšení na mě ale čekalo při vracení motocyklu, kdy jsme s klukama z „pyramidy“ v Průhonicích vše zapojili na původní svorky a vše fungovalo včetně startéru?.



V článku jsme ještě zapomněli zmínit jeden nezmar motorky. A to separátní spínací skříňku a zámek řídítek. Časem vVás to zamykání nadvakrát prostě začne štvát.

A co že si pro vás chystáme na příště? No přece Megelli 125 M, která se nám již za týden představí na pardubickém minibikovém okruhu a projde pořádným zatěžkávacím testem. Pokud se vše zdaří, tak se můžete těšit opět na měření na brzdě, kompletní test a zase nějaký ten přídavek. Pokud vás zajímají kompletní uváděné technické parametry Yuki CSR, tak vám je servírujeme ještě před fotogalerií, právě pod tímto textem.



délka x šířka x výška (mm): 2135x825x1140
rozvor kol (mm): 1480
typ motoru: čtyřdobý dvouválec OHC vodou chlazený

vrtání x zdvih (mm) : 44x41
celkový objem (ccm): 124
kompresní poměr: 10,3 : 1
maximální točivý moment (Nm/ot.min): 9,2 / 6500

maximální výkon (kW/ot/min) : 8,5 / 10500
max. rychlost (km/hod): 95 (při testování 115)
rychlost volnoběhu (ot/min) : 1400
zapalování: CDI
mazání: tlakové - automatické
typ motorového oleje: 10W - 40
palivo (minimum): 95-ti oktanový bezolovnatý benzín
spojka: lamelová v olejové lázni
typ převodu: řetěz
pohotovostní hmotnost (kg): 165
užitečná hmotnost (kg): 150
objem palivové nádrže (l) : 18,5
spotřeba (l): 2,2-2,5 (během testu 3,5-4)
ráfek (přední/zadní): hliníkový jednodílný
pneumatika – rozměry: přední 90/90-18, zadní 130/90-15
brzda: přední kotoučová, zadní kotoučová
zapalovací svíčka: NGK D8EA
přední světlo: 12 V 35 W/35 W
blinkr: 12 V 10 W
zadní světlo/brzdové světlo: 12 V 5 W/21 W
přístrojové světlo: 12 V 5 W
baterie: 12 V 7 AH
pojistka: 20 A
houkačka: 12 V 100 dB