Hodně nebylo dost

vydáno 8. 1. 2007

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Bitva o nejvyšší maximálku zle zuřila na konci devadesátých let a došla tak daleko, až se Japonci rozhodli bojů zanechat. Aby bylo omezeno řídnutí pilotů rychlostních mašin, dohodly se svorně velké továrny na omezení maximální rychlosti na 300 km/h a co se odehrálo v deva...

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Bitva o nejvyšší maximálku zle zuřila na konci devadesátých let a došla tak daleko, až se Japonci rozhodli bojů zanechat. Aby bylo omezeno řídnutí pilotů rychlostních mašin, dohodly se svorně velké továrny na omezení maximální rychlosti na 300 km/h a co se odehrálo v devadesátých letech, se už možná nikdy nezopakuje. Největším symbolem té doby je Suzuki Hayabusa, hyperstroj už od pohledu. text: Přéma, foto: RZ


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před 8 dny v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...