Rakouská motovýstava nešetřila místem
vydáno 15. 4. 2015, text Martin DeCarli
Celorakouská motocyklová výstava střídá své působiště každý rok. Jednou v hornorakouském Linci, jednou v malém městečku u Vídně - Tulln.
Letos byla řada na Tullnu, původně keltském sídle s 15 000 obyvateli. Tentokrát byl termín značně pozdější, a to mezi 10.-12. dubnem. Na ploše výstaviště pořadatelé opravdu místem nešetřili. Návštěvníci se tak rozptýlili, a mohli si vychutnat design nových strojů i z několika metrů.
Závodní Honda VF750F Interceptor Freddieho Spencera byla taktéž velkým tahákem.
Skútry Lohner dnes pohání elektromotor, od těch z 60. let je téměř k nepoznání ovšem cena 7000 Eur není zrovna žádným „šlágrem“.
Vedle „běžných“ novinek zde vystavovala velká řada rakouským tunerů či prodejců zabývající se i drobnými úpravami. Pro českého návštěvníka byla neokoukaná např. legendární rakouská značka Lohner, která vyrábí „těžké“ retro skútry či bicykly ve stylu závodních motocyklů z roku 1912. Skútry Lohner dnes pohání elektromotor, od těch z 60. let je téměř k nepoznání ovšem cena 7000 eur není zrovna žádným „šlágrem“.
Lohner vyrábí „těžké“ retro skútry či bicykly ve stylu závodních motocyklů z roku 1912.
Velký zájem budila lehká, o to nápaditější úprava BMW R nineT firmy Wunderlich, evokující starou R 90 S. Závodní Honda VF750F Interceptor Freddieho Spencera byla taktéž velkým tahákem.
Jako vždy pohodová atmosféra, a vůně tak typické sekané v housce jen dokreslila kolorit výstavy, na kterou jsme my „příhraniční Jihočeši“ začali jezdit hned po otevření hranic v roce 1990.