Přečtěte si v ČMN 20/2011

vydáno 18. 5. 2011, text Jakub Nič

V čísle 20 by se měl najít žánrově skoro každý motorkář. Do hlavního testu jsme si tentokrát vzali Kawasaki Z1000SX. Honzis o něm prohlásil, že je to superbike maskovaný za cesťák.

Redakce byla na závodech 300 Zatáček Gustava Havla v Hořicích. Bohužel letos byly Hořice opět tragické... strana 20

Třetí místo v anketě ČMN Nejlepší motocykl všech dob si zabral Jawa Pérák. Na straně 18 mu věnujeme krásné povídání od veteránisty, spisovatele a cestovatele Petra Hošťálka.

O stranu dále si můžete přečíst materiál ode mne o ojeté Yamaze Drag Star 1100. Samozřejmě se zabýváme i cruiserovštější verzí Classic.

Na straně 2 se dočtete mimo jiných aktualit, že Husqvarna konečně představila svůj motor, jehož předchůdce zaujal v showbiku Mille 3 odkrytém na výstavě EICMA v Miláně.

Kromě sportu a rozhovoru s Karlem Abrahamem závodícím se také dozvíte, jak správně zvedat motorku, že nejchytřejší sériová motorka je Aprilia RSV4 Factory APRC, která je vybavená nesmírně akční elektronikou.
Ve světě malých objemů se řeší omezení rychlosti na 45km/h - zda je vhodné, aby nezkušený řidič malého stroje byl vystaven „brždění provozu svoji osobou“.

Přejeme příjemné čtení


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife