Přečtěte si v ČMN 04/2010

vydáno 27. 1. 2010, text Láďa Záruba

Alan Cathcart vytekl nad Hondou Fury. Jasně, stroje z dlouhým rozvorem jsou jedna z jeho krevních skupin, ale má pravdu: na Hondu je Fury přímo extrém. Použila dosud největší rozvor, jako designéra použila designéra Jesse Gregory Jamese z West Coast Choppers ( to je ten, který ukecal Sandru Bullock, až si ho vzala), aby ji udělal, výsledek je v testu na straně 4. U Amíků je to Fury, v Evropě VT1300CX.

Zpráva dne, Kawasaki jde do stopětadvacítek. Endurko KLX125 a motárd D-Tracker představujeme v Junior Zone na straně 6.

Máte rádi grilovanou kukuřici? Popcorn? Nejspíš budou dražší a můžou za to politici. To oni vymysleli, že budeme jezdit na paliva pančovaná bioetanolem s následným celosvětovým zdražování potravin, oni vymysleli, že se vám teď biolíh v nádrži po nějaké době sráží. Všechno o biosložkách, a hlavně o tom, jak nás podvádějí benzínky, čtěte na straně 8.

Kawasaki zelená, v republice jediná. To je Balšova ZRX1200R, upravená až do alejujá. Základ ZRX, zbytek ze superbiků. Kompresní písty, místo airboxu filtry BMC, vačky ZZR, zdvojené ventilové pružiny ZZR a spousta dalšího. Výsledek: 150 koní a představení na straně 9.

V Sekáči odnáší husa Hawkova Husaberga FE 450 do teplých krajin. Než tam doletí, na straně 10 se dočtete o všem, co vás zajímá o jetých Bergách čtyřipade.

V exkluzivním rozhovoru pro ČMN vám Mark Wilsmore, generální manažer Ace Café v Londýně, vysvětlí, proč za omezení rychlosti můžou motorkáři a co v motorkách způsobil Austin Mini.

A je tady znovu Dakar, tentokrát pohled do historie, konkrétně do roku 1987. Do toho slavného ročníku, kdy Hubert Auriol málem vypustil duši a vítězem se stal Cyril Neveu. Jak to tenkrát bylo, se dozvíte na straně 16.

Na straně 20 si můžete vyluštit sudoku, a copak to máme vedle? Zase Dakar! Marc Coma hodnotí letošní ročník, ale hlavně povídá o své šestihodinové penalizaci.

Sport ale není jen o Dakaru, superbikeři měli první letošní testy v portugalském Algarve. Fabrizio se trápil, Biaggi přezouval a Xaus padal.

A nesmíme zapomenout - Lukáš Šembera začal zase závodit. Na spodní polovinu těla je sice stále ochrnutý, ale na motokáře mu to nevadí.

Příště:
Test Moto Guzzi V7
Čím si zatopit v dílně
Tréninkové skákadlo Motostik
Elefantentreffen


Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 6/2025
  • Motorbike 5/2025
  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

MotoLife
před 2 dny v 19:28
Před čtvrtstoletím odešel nejslavnější český motocyklový závodník František Šťastný
Moto.cz
22. května v 21:36
V naší nedělní redakční fotogalerii vám přinášíme to nejzajímavější z dění na mosteckém autodromu při závodech WorldSBK 👍 🥰 🏍
Celá galerie: www.moto.cz/.../2988-worldsbk-most-2025-fotogalerie-z-nedelnich-zavodu
Všechny příspěvky ...