Evropská Odyssea IV

vydáno 4. 8. 2008, text -rk-, foto jvh

Návštěva Moto GP v Sachsenringu

Další den jsem prožila jako správná turistka v Mnichově společně s mým oblíbeným evropským kolegou cestovatelem Mandym Langstonem, který publikuje v BMW ON časopise, obdivuji   nádherné budovy, zkouším být nepřejeta bláznivými cyklisty, absolvujeme skvělou večeři a vůbec užívám si návštěvu Mnichova každým douškem.

Pokračuji další den dopoledne psaním poznámek na internet a odpoledne vyrážím do Regensburgu, navštívit Petra Klinga, který tady slouží v americké armádě, a ve svém volném čase prohání motorku. Peter mi nabídl ubytování a přihodil pár peněz na benzín – velké díky. Další den již vyrážíme směrem na Sachsenring….

Setkání východu a západu

Dorazila jsem na svoji další velkou cenu MotoGP v Sachsenringu , v ruce držíce volnou vstupenku do Padocku, kterou mne vybavila   firma Nolan (velké díky). Nebyla jsem si úplně jistá, co mám očekávat od tak velké akce, a tak jsem raději dorazila na místo již ve čtvrtek, abych se vyhnula hlavnímu náporu davů.  I tak se město již začalo zaplňovat motorkářema, kteří  hledali volná místa na parkování a kempování. Dostala jsem se z dávkou štěstí do blízkosti okruhu, a mohla jsem udělat pár fotografií  pro web.

Jelikož nemůžu najít Nolan tovární závodní truck, chvíli jen tak bloumám okolo, když vidím, že se něco děje u blízkého Ducati boxu.  Jaké je mé překvapení, když tam narazím na angličtinu – zrovna se tam zastavil delegát MotoGP z Velké Británie – a na oplátku zase on je v údivu nad tím, že jsem z Ameriky.

Dohodla jsem si s nimi, že si můžu nechat své osobní věci v jejich voze a nemohla jsem odmítnout účast na večerní párty.

Velké díky tomuto týmu, že mne nechali nahlédnout do zákulisí Moto GP prostřednictvím jejich týmu, měla jsem možnosti vidět práci v padocku, je to hodně těžké práce  mimochodem.

Báječné slunečné tréninkové dny byly následovány deštivým závodem… Dostalo se mi privilegia, že jsem se setkala s Julianem Ryderem  - neobyčejně chytrým komentátorem z Eurosport TV, kter ý oplýval jeho bezprostředním humorem. Setkala jsem se také s Randy Mamolou, který je spoluzakladatelem nadace riders for health a s Kevinem Schwantzem, jedním z mých idolů. Byla jsem tak dojatá, že jsem se zapomněla s ním vyfotit, achjo.

• Moto Cestou Necestou 2018 – včera odstartovali!
  • Video: EXPEDICE PERU 2018
  • Velká cesta na malých strojích

• Masarykův okruh poprvé hostil enduro závody. Úspěšnou premiéru si nenechalo ujít 260 jezdců