Inovace u RXV 4.4 a 5.5 od Aprilie

vydáno 17. 9. 2008, text Hawk

Nejen fofografie, ale i výčet toho, s čím vyjedou nové dvouválcové italky do terénu v sezoně 2009.

A co že si pro nás nové RXV připravilo?

Bezpochyby novou kyvnou vidlici, která by měla být samozřejmě lehčí a pevnější. Kompaktnější a lehčí je také zadní plovoucí brzdič, svírající vykousaný kotouč o průměru 240 mm. Nová je také koncovka výfuku, která je nyní homologovaná pro normu FIM 2009. Nová palivová soustava by měla zajistit společně s krokovým motorem ovládajícím škrticí klapky lepší startování za každých podmínek a postarala se také o snížení produktivity splodin. Agregát je plněn vstřikováním a nabízí přepínání dvou výkonostních režimů. Zajímavé je, že Aprilie se stále drží osvědčeného lanového mechanizmu spojky, kdežto konkurence ve většině případů používá vypínání spojky hydraulické. Jednodušší a lehčí je dále podsedlový rám, který byl zkonstruován tak, aby posaz na motocyklu byl pohodlnější a univerzálnější pro různé postavy pilotů. Ve výsledku to znamená snížení sedla o 5 mm. Váha celého motocyklu klesla o 2 kilogramy.



Další fotografie naleznete v pravém sloupci dole >>



Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2024
  • Motorbike 3/2024
  • Motorbike 1-2/2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2024
  • Motorbike 12/2023

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
14. února
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1957 - Kompletní výsledky a popis sezóny na webu 🥰 ❤️ 🏍
MotoRoute
2. února
MotoRoute 1/2024 - vychází 7. února 👈
Všechny příspěvky ...