EICMA 2014: Tygrů plná smečka

vydáno 7. 11. 2014, text PtP, foto Triumph

Triumph představil během milánského veletrhu novinky ze své modelové řady Tiger.

Konkrétně jde o menší objemovou verzi 800 ccm. Ta bude v roce 2015 nabízena ve dvou, respektive čtyřech modelech. Zatímco XR a XRx jsou spíše určeny pro silniční vyžití, XC a XCx mají ambice také na terén. Malé písmeno „x“ pak znamená nadstavbu v podobě různých elektronických vychytávek.

Rozdíl mezi XR a XC je především v podvozku. XC má drátěná kola o průměrech 21 a 17 palců. Silniční model má kola paprsková a přední o průměru 19 palců. Tlumiče má XC plně nastavitelné od WP a s vyšším zdvihem (215 mm). Tím pádem je i výš sedlo o tři cenťáky (840–860 mm).

Důležitá je ovšem elektronika obou modelů. Standard je vypínatelné ABS a kontrola trakce. Pokud zvolíte příplatkové modely „x“, získáte navíc tři palivové mapy a dva jezdecké módy (silnice-offroad).

Triumph se zaměřil také na nižší spotřebu paliva, jež by nyní měla znamenat dojezd až 437 km na jednu nádrž.



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2024
  • Motorbike 3/2024
  • Motorbike 1-2/2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2024
  • Motorbike 12/2023

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
14. února
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1957 - Kompletní výsledky a popis sezóny na webu 🥰 ❤️ 🏍
MotoRoute
2. února
MotoRoute 1/2024 - vychází 7. února 👈
Všechny příspěvky ...