Zlatá léta pro značku Triumph
vydáno 29. 8. 2008, text -rk-
Společnost Triumph oznámila na setkání 1200 prodejců rekordní čísla pro letošní rok. Značka také rozšiřuje sortiment motocyklů. Prodejní konference se konala v britském Birminghamu.
Léta prosperity Triumphu nejlépe ocení britský obchodník John Bloor. Je totiž stoprocentním majitelem firmy a svoji společnost dokázal pozvednout na úroveň let šedesátých, kdy se jednalo o nejrychleji rostoucí značku na evropském trhu.
Triumph, který sídlí v Hinckley, Leicestershire, potvrdí i letos skutečnost, že prodeje porostou minimálně o 17 %, stejně jak tomu bylo i v předchozích čtyřech letech.
Úspěch Triumphu je dán jejím důrazem na variabilitu modelových řad, které rozvíjí na svých typických dvouválcových a tříválcových motorech.
Tue Mantoni, ředitel společnosti Triumph Motorcycles Limited, řekl: “ Často slýcháváme o zlaté éře britských motocyklů v letech padesátých a šedestých minulého století… my jsme ale právem hrdi na to, že přepisujeme historii a vytváříme novou zlatou éru britských motocyklů právě nyní.“
Triumph v současné době má pobočky v 38 zemích světa, a na základě stávajících výsledků zvažuje další expanzi a rozšíření nabídky v příštích letech.
Triumph představuje nový Thunderbird: